اخبار مهم
Home / بارداری / نشانه های حاملگی بعد از مصرف سه دارو
68705_534.jpg

نشانه های حاملگی بعد از مصرف سه دارو

سوال مخاطب هریس پویا: هشت ماه پیش یه سقط  در هفته هفت بارداری داشتم. بعد از ۴ ماه و مصرف قرص متفورمین شروع به اقدام مجدد کردیم. هر ماه که باردار نمی شدم، سر تاریخ دقیق پریودم پریود می شدم. به دکترم رجوع واز داروهایی مثل کلومفین، لتراکس و یک آمپول هورمن در این ۴ ماه استفاده کردم. الان چهارمین ماهی بود که اقدام کردم. بعد از دو روز تاخیر و درد کمر و کمی حالت تهوع خونریزی شروع شده. پریود شدم یا سقط  کردم؟ 

پاسخ دکتر میترا موسوی نسب، متخصص زنان و زایمان:
به این شکل نمی توان پاسخ دقیقی به شما داد. بهتر است آزمایش حاملگی بدهید. ضمن این که اصلا نیازی به مصرف کلومیفن نداشتید. بعد از سقط  هم چند ماه به بیمار استراحت می دهیم. شما هم تا یک سال فرصت بارداری دارید.

هریس پویا جدیدترین و بهترین مطالب خود را در تلگرام و از طریق سه کانال «راهنمای بارداری»، «کودک‌یاری» و «سلامت جنسی» در اختیار شما قرار می‌دهد.

اگر شما هم سوال دارید و در مدتی کوتاه به صورت رایگان پاسخش را می خواهید، به این صفحه بروید.

براي عضويت در خبرنامه هریس پویا و اطلاع از بهترين و پربيننده ترين مطالب، کافي است يک بار فرم عضويت ما را از اينجا پر کنيد.